A March 26 story, "Market-Timing Goes Criminal," incorrectly reported that Millennium Partners placed market-timing trades in mutual funds through Mutuals.com, a Dallas-based brokerage. In fact, Millennium was not a customer of the brokerage. TheStreet.com regrets the error. ( Corrected March 26.)

A March 24 story, Shareholder Activists Gun for Applied Materials, mistakenly reported that Applied Materials (AMAT:Nasdaq) granted CEO Michael Splinter 4.1 million restricted shares last year, of which he received 300,000 as part of a signing bonus. In fact, in fiscal 2003 the company granted Splinter a total of 300,000 restricted shares worth an estimated $4.1 million, all as part of the signing bonus. TheStreet.com regrets the error. ( Corrected March 24.)

A March 22 story, Boston Scientific's Stent Sales on Target, incorrectly said Boston Scientific's (BSX:NYSE) stent product accounts for 65% of the drug-coated stent market. In fact, drug-coated stents account for about 65% of the total U.S. stent market. TheStreet.com regrets the error. ( Corrected March 23)

The March 19 edition of The Five Dumbest Things on Wall Street This Week mistakenly reported that Karen Bond didn't plead guilty to interstate securities fraud. In fact, documents in Bond's case indicate she pleaded guilty to 18 U.S. Code Section 2314 -- "unlawfully transporting, transmitting or transferring in interstate commerce securities or money having a value of $5,000 or more, knowing the same to have been stolen, converted or taken by fraud" -- with "interstate securities fraud" listed as the "nature of offense" on the relevant Judgment and Commitment Order. TheStreet.com regrets the error. ( Corrected March 19)

A March 12 Reader's Forum answer by Cody Willard, Understanding Debt Spread, incorrectly defined debt spread as "the difference between how much a company has to pay in interest on its bonds and the fed funds rate." Instead of the fed funds rate, the definition should have read "an equivalent maturity Treasury bond." TheStreet.com regrets the error. ( Corrected March 12)

A March 11 column, Seeing a Bright Horizon for Sea Containers , unclearly stated the worth of Sea Containers' (SCRA:NYSE) investment in Orient-Express (OEH:NYSE). It is currently worth $270 million. TheStreet.com regrets any confusion. ( Clarified March 12)

A March 11 story, Stagnant SBC Gives Chief a Big Raise, misstated the size of SBC (SBC:NYSE) CEO Ed Whitacre's latest raise. Whitacre's cash compensation rose 22% to $12.3 million in 2003, from $10.1 million a year earlier -- not 29% to $10.2 million from $7.9 million, as originally reported. Also, 2003 figures exclude $7.2 million of stock awards, not stock options, as initially indicated. TheStreet.com regrets the errors. ( Corrected March 12.)

A March 10 James J. Cramer column, The Argument for Bonds Isn't Valid , incorrectly identified Keith Anderson as chief investment officer at Blackstone. In fact, he's chief investment officer at Blackrock. TheStreet.com regrets the error. (Corrected March 10)

A March 5 story, Stock Sales Still Sweet for Enron's Pai, misstated the source of a report on an Enron plot to deceive investors. News of the so-called Sting was published by Dow Jones, not The Washington Post. TheStreet.com regrets the error. ( Corrected March 8.)

A March 1 story, TIPS' Time May Be Near, incorrectly stated the projected returns of Treasury Inflation Protected Securities, or TIPS. First, $10.30 would be the semiannual, not annual, interest payment on a $1,000 investment paying 2%. Also, in the second year of the life of the security, if inflation grew to 4%, the principal would grow to $1,071.20. TheStreet.com regrets the error. (Corrected March 2.)

A March 1 James J. Cramer column, Intel Downgrade's Just Another Bad Call , incorrectly said Christopher Danley rated Intel an underweight on Dec. 13, 2003. In fact, it was Dec. 13, 2002. TheStreet.com regrets the error. (Corrected March 1)