An Oct. 13 story, Why Annuities Are Such a Tough Sell, misidentified the parent company of Riversource Life Insurance in a graphic. Amerprise Financial (AMP), not American Express (AXP), is the parent company. regrets the error. (Corrected Oct. 31)

An Oct. 30 column,

The Top Dividend Stocks of the Week, contained an error that was introduced in the editing process.


(GR), which makes components for the aerospace and defense industries, was incorrectly identified as a tiremaker.

regrets the error.

(Corrected Oct. 31)

An Oct. 27 Marek Fuchs column,

Wolves in Turtles' Clothing, said that Michael Covel ran the test discussed in his book. In fact, Covel wrote about the test, but did not run it.

regrets the error.

(Corrected Oct. 29) Ratings'




(NCR) - Get Report

on Oct. 26 was based on price data that was not adjusted for the spinoff of its Teradata unit at the beginning of October. NCR distributed one share of common stock of Teradata for each share of NCR common stock to NCR stockholders. After adjusting for the split, Ratings downgrade was reversed and upgraded to a buy.

(Corrected Oct. 29)

An Oct. 25 blog post by Jim Cramer titled

BofA's Miss Hurts the Most contained an error. The post indicated that Wachovia had purchased Great Western. It should have said Golden West.

regrets the error.

(Corrected Oct. 25)

An Oct. 24 story,

'Halo 3' Could Be Godsend Xbox Needed, incorrectly said that the Xbox 360 and PlayStation 3 were tied for second place in overall video-game console sales. In fact, the Xbox 360 has outsold the PS3.

regrets the error.

(Corrected Oct. 24)

An Oct. 12 story,

Friday's Financial Winners & Losers, contained an error.

Sharper Image

(SHRP) slid more than 19% to $2.65, not to 65 cents as originally reported.

TheStreet Recommends

regrets the error.

(Corrected Oct. 15)

A Sept. 27 story,

Should You Buy It? Sit Out Staples, misstated the amount of capital expenditures


(SPLS) planned for this year. In a 10-K filing with the

Securities and Exchange Commission

earlier this year, Staples said it would allocate $550 million for capex, not $2 billion.

regrets the error.

(Corrected Oct. 9)

An Oct. 4 TV video, Skip Skype, incorrectly said that Skype charges for its computer-to-computer chat service. It does not; the service is free.

regrets the error.

(Corrected Oct. 8)

An Oct. 2 column,

Cash Poor, These Candidates Should Quit, called Ron Paul a former congressman. He currently serves in Congress as a Texas representative. The column also misstated the campaign's fund-raising goal as $500,000. It was that amount originally, but has been raised to $1 million since.

regrets the errors.

(Corrected Oct. 3)

A Sept. 28 story,

Accenture Shares Shoot Higher, incorrectly stated that


(ACN) fourth-quarter revenue grew 48% in the Asia-Pacific region and 39% in Europe, the Middle East and Africa. In fact, the figures should be switched; fourth-quarter revenue grew 39% in Asia-Pacific and 48% in Europe, the Middle East and Africa. The story also reported that Accenture didn't specify whether its 2007 revenue guidance accounted for currency-exchange factors. In fact, the guidance is in local currency.

regrets the errors.

(Corrected Oct. 2)

An Oct. 1 story,

Belo Finds a Short-Term Fix, incorrectly reported that


(BLC) CEO Robert Decherd married into the Dealey family. In fact, Decherd is the great-grandson of George Bannerman Dealey, whose descendants are the controlling shareholders of the media company.

regrets the error.

(Corrected Oct. 1)