An Oct. 26 Cody Willard blog post, Digging Into the Options Debacle, incorrectly stated that Broadcom's (BRCM) noncash charges totaled more than $1.5 trillion. The correct number is more than $1.5 billion. TheStreet.com regrets the error. (Corrected Oct. 27)

An Oct. 25 Stocks Under $10 alert that was republished Oct. 26 on

TheStreet.com,

"Ford Tries to Find Its Way" incorrectly stated that Alan Mulally is the first CEO at

Ford

(F) - Get Report

to come from outside the Ford family. He is not.

TheStreet.com

regrets the error.

(Corrected Oct. 27)

In an Oct. 18 radio broadcast,

The Dow Milestone Matters, Jim Cramer incorrectly said that Goldman Sachs had downgraded

American Eagle Outfitters

(AEOS). UBS issued the downgrade. The error appeared in

RealMoney Radio: Revisit Those Retail Downgrades and

RealMoney Radio Recap: The Dow Milestone Matters.

TheStreet.com

regrets the error.

(Corrected Oct. 20)

An Oct. 4 article,

Tysabri Cleared in Canada, incorrectly stated that Canadian regulators approved the multiple sclerosis drug for cases of the disease when other treatments had been ineffective. Regulators actually approved Tysabri, which is sold by

Biogen Idec

(BIIB) and

Elan

(ELN), for treating relapsing/remitting forms of MS.

TheStreet.com

regrets the error. (

Corrected Oct. 4

)

An Oct. 4

RealMoney

blog post,

Satellite Twins Change Orbit, incorrectly stated that

Sirius Satellite Radio

(SIRI) added 600,000 new subscribers in the third quarter, for a total of 6.3 million. In fact, Sirius added 441,000 new subscribers in the third quarter, for a current total of 5.19 million. Sirius had added 600,000 new subscribers in the second quarter, and its year-end goal is to reach 6.3 million subscribers.

TheStreet.com

regrets the error.

(Corrected Oct. 4)