November 2006

<I>TheStreet.com</I> corrects its errors.
Author:
Publish date:

A Nov. 21 story, THQ Faces Shareholder Lawsuit, incorrectly implied that the New York law firm Stull Stull & Brody had sued Millennium Pharmaceuticals (MLNM: Nasdaq), Adobe Systems(ADBE: Nasdaq) and Macrovision (MVSN: Nasdaq). In fact, the law firm is currently investigating the companies, all of which have disclosed internal reviews of stock options practices. TheStreet.com regrets the error. (Corrected Nov. 27).

A Nov. 20 article,

Implant Makers Poised for Sales Gains, incorrectly reported a prediction by analyst Peter Bye that each 5% market-share switch to silicone-gel breast implants from saline-filled implants would add 5 cents a share to

Allergan's

(AGN:NYSE) earnings and 1.5 cents a share to

Mentor's

(MNT:NYSE). In fact, Bye predicted an additional 5 cents for Mentor and 1.5 cents for Allergan.

TheStreet.com

regrets the error. (

Corrected Nov. 21

)

A Nov. 20 story,

Cisco Chief Fattens Up, misstated the number of shares CEO John Chambers sold last week and his resulting profit. Chambers sold 1.27 million shares, pocketing $17.1 million, and held on to 83,739 shares. The story had erroneously reported Chambers sold 1.35 million shares for $19.4 million in proceeds.

TheStreet.com

regrets the error. (

Corrected Nov. 21

)

A Nov. 21 column,

Touring Big-Cap Europe, misstated the amount of assets in the

BLDRs Europe 100 ADR Index Fund

(ADRU). It has $35 million in assets, not $35 billion, as originally reported.

TheStreet.com

regrets the error.

(Corrected Nov. 21)

A Nov. 20 story,

Nasdaq Launches Israeli Index, incorrectly reported that

VeriFone

(PAY)

acquired Israel-based

Retalix

(RTLX)

earlier this month. In fact, while Israeli media have reported that the firms are in merger talks, neither company has commented publicly.

TheStreet.com

regrets the error.

(Corrected Nov. 20)

Jim Cramer erroneously tied

PepsiCo's

(PEP) snacks business to the use of unhealthy trans fats in several forums on Nov. 13. In fact, Pepsi eliminated trans fats from its snack chips in 2003.

The following articles have been corrected to reflect that fact:

RealMoney Radio Recap: Pepsi's Junk-Food Fix;

Jim Cramer's Stop Trading: Pepsi Goes Flat; and

Junk-Food Trouble Will Clog Pepsi.

Cramer also made the erroneous comments in the RealMoney Radio sound file for that date.

TheStreet.com

regrets the error.

(Corrected Nov. 14)

A Nov. 13 article, "Merrill Lynch Taps Morvillo," incorrectly reported that

Merrill Lynch

(MER:NYSE) had retained the law firm of Morvillo, Abramowitz, Grand, Iason, Anello & Bohrer to represent it in conjunction with a federal investigation into the private-equity business. Both Merrill Lynch and the Morvillo firm say the law firm hasn't been retained.

TheStreet.com

regrets the error.

(Corrected Nov. 13)

.

A Nov. 7 article,

Tuesday's Small-Cap Winners & Losers, incorrectly stated that

Omrix Biopharmaceuticals

(OMRI:Nasdaq) is expecting full-year total revenue of $54 million to $55 million. In fact, that forecast is only for product sales and isn't comparable to the consensus revenue estimate carried by Thomson First Call.

TheStreet.com

regrets the error. (

Corrected Nov. 13

)

A Nov. 10 column by Marek Fuchs,

Maven: Everyone's Dizzy Over Disney, incorrectly quoted several Disney earnings figures in billions. The text should have indicated that total operating income for the quarter was $1.632 billion, up from $880 million for an increase of $752 million. Operating income swung from a loss of $313 million to a profit of $214 million. There was an increase in operating income from studio operations of $527 million, which is about 70% of the $752 million increase in operating income.

TheStreet.com

regrets the error.

(Corrected Nov. 10)

A Nov. 10 blog post by Cody Willard,

Surprises in the Standoff, incorrectly indicated that an

Associated Press

article included the statement, "Morgan Stanley believes Mr. Furr may well be the 'other executive.' " The statement was Willard's own writing.

TheStreet.com

regrets the error.

(Corrected Nov. 10)

A Nov. 9 story,

AIG Breezes by Estimates, misstated the size of the latest-quarter revenue gain at its general insurance unit. Revenue there rose 13%, not 5.9% as earlier reported.

TheStreet.com

regrets the error.

(Corrected Nov. 10)

A Nov. 8 story,

Morningstar Votes for Mutual Funds, incorrectly reported that

Morningstar's

(MORN) ETF newsletter published a story titled "Avoid These ETFs." In fact, the story was published on Morningstar's Web site, not in its newsletter.

TheStreet.com regrets the error

. (

Corrected Nov. 8

)

A Nov. 6 article,

Now United Looks Smart, incorrectly stated that

Frontier Airlines

(FRNT) had a loss for the quarter. It actually had a profit.

TheStreet.com

regrets the error.

(Corrected Nov. 7)

A Nov. 7 article,

NYSE's Off-Broadway Show, misstated the rise in shares of

Darwin Professional Underwriters

(DR) since its initial public offering in May. Shares of the insurance underwriter are up 44%, not 12% as earlier reported.

TheStreet.com

regrets the error. (

Corrected Nov. 7

)

An Oct. 31 article,

Thomas Weisel Posts Profit, misstated the investment firm's initial public offering price.

Thomas Weisel Partners

(TWPG) shares were priced in February at $15, not $22 as earlier reported.

TheStreet.com

regrets the error. (

Corrected Nov. 1

)

An Oct. 27 column,

Inflection Point for Energy Investors, incorrectly quoted Jeff Mobley, senior vice president of investor relations and research at

Chesapeake Energy

(CHK). The quote given as "Today's prices support additional production, and that production is not economic," should have read: "Today's prices support additional production, production that was not economic at significantly lower prices a month ago."

TheStreet.com

regrets the error.

(Corrected Oct. 31)