A Nov. 20 story,

Fund Claims Siebel's Options Accounting Is Off, quoted an analyst whose calculations included incorrect closing stock prices at the time of option grants for CEO Tom Siebel and President Paul Wahl, and therefore an incorrect calculation of deferred compensation. The article should have said that Salomon Smith Barney analyst Heather Bellini calculated that the options in question should result in a total charge to deferred compensation of $19 million. (

Corrected Nov. 20. TheStreet.com regrets the error.

)

A Nov. 14 story,

"CSFB Cuts Supermarket Ratings," incorrectly stated CSFB cut its investment ratings on

Winn-Dixie

(WIN:NYSE),

Albertson's

(ABS:NYSE) and

Kroger's

(KR:NYSE). In fact, the bank lowered its earnings estimates and price targets on the companies, but didn't change its investment rating. (

Corrected Nov. 14. TheStreet.com regrets the error.

)

A chart in a Nov. 13 column,

Trading Opportunities Exist Even in Uncertain Times, misstated the condition of the Relative Strength Index on

Sharper Image's

(SHRP:Nasdaq) daily chart. It reached extreme overbought, not extreme oversold.

(corrected Nov. 13. TheStreet.com regrets the error)

In a Nov. 12 column,

What You Need to Know About Index Deletion, the total margin equation contained an error. It calculated the results based on 100 shares of Intel, and it should have been based on 400 shares. This equation has been fixed; the final calculation should have been $26,522 instead of $25,433. (

corrected Nov. 13. TheStreet.com regrets the error

)

A Nov. 5 article, "Biotech CEO Profits as Stock Tanks," reported erroneously that

Titan Pharmaceuticals

(TTP:NYSE) CEO Louis Bucalo failed to disclose publicly an October 2000 stock collar transaction until October 2002. In fact, Bucalo disclosed this hedge transaction in a Form 4 dated Nov. 6, 2000 and timely filed with the Securities and Exchange Commission. (

corrected Nov. 6. TheStreet.com regrets the error

)

A Nov. 5 story,

Micron's Complaint Doesn't Address the Real Problem, misquoted an analyst saying

Micron Technology

(MU:NYSE) has been unprofitable since the beginning of 2000. In fact, the analyst noted the company has been unprofitable since the beginning of 2001. (

corrected Nov. 6. TheStreet.com regrets the error

)

A Nov. 5 story,

Micron's Complaint Doesn't Address the Real Problem, misquoted an analyst saying

Micron Technology

(MU:NYSE) has been unprofitable since the beginning of 2000. In fact, the analyst noted the company has been unprofitable since the beginning of 2001. (

corrected Nov. 6. TheStreet.com regrets the error

)

In an Oct. 31

Columnist Conversation post,

Tenet Healthcare

(THC:NYSE) was incorrectly referred to as an HMO. Tenet is, in fact, a health care services company, which trades in the Morgan Stanley Health Care Provider index, or $RXH, not the Morgan Stanley Health Care Payor index, or $HMO. (

corrected Nov. 1. TheStreet.com regrets the error

)

A Nov. 1 story,

Baby Bells Cry Foul, but Are They Crying Wolf? misidentified the CEO of

SBC

(SBC:NYSE). He is Edward Whitacre -- not Dick Notebaert, who is the CEO of

Qwest

(Q:NYSE). (

corrected Nov. 1. TheStreet.com regrets the error

)

An Oct. 28 story,

Energy Sector Bears Take Aim at Northeast, OGE, misrepresented the makeup of last year's profits at

Northeast Utilities

(NU:NYSE). Pension income made up a third of 2001 pretax profits -- not half of after-tax profits, as the story originally indicated. (

corrected Oct. 29. TheStreet.com regrets the error

)