Nov. 29-Dec. 5

<I>TSC</I> corrects its mistakes.
Author:
Publish date:

The Dec. 3 Vegas Vice column, College Edition: The Revenge Factor Takes the Field, reported an incorrect score for the Marshall- Western Michigan game earlier this year. The correct score for that game was 31-17, not 34-14. In addition, Navy coach Charlie Weatherbie's name was misspelled in the column. ( corrected Dec. 3)

A Dec. 3 Trade Winds column,

Negotiators Should Address Concerns of Antitrade Demonstrators, incorrectly said that the U.S. "infuriates environmentalists when it tries to impose environmental goals on other countries that do not directly impact the U.S. environment." The story should have said that the U.S. "infuriates developing countries" when it does so. (

corrected Dec. 3

)

The Company Report section of the Dec. 2 Market Roundup,

Latest Tech Explosion Has Wall Street Wondering About Limits, incorrectly reported that

United Healthcare Management

added 8 million shares to its existing repurchasing program. In fact, company's correct name is

United Asset Management

(UAM:NYSE). (

corrected Dec. 3

)

A Dec. 2 story,

Jobs Report Has Fear of Fed Behind It, incorrectly identified Lou Crandall of

Wrightson Associates

. (

corrected Dec. 3

)

The Dec. 2 TaskMaster column,

Scared of the Strength, incorrectly reported that

Etec Systems

(ETEC:Nasdaq) is a core holding for Rick Ziesing, founder of

Bonanza Capital Management

and

Versant Partners

. In fact,

E-Tek Dynamics

(ETEK:Nasdaq) is a core holding of Zeising's. (

corrected Dec. 3

)

A Dec. 1 story,

DoubleClick Purchase Has Some Online Privacy Advocates Wary, incorrectly reported that

Opt-In EMail.com

gathers lists of email addresses by offering Internet users free email service. In fact, the company offers cash prizes and vacations.

Mail.com

(MAIL:Nasdaq), a client of Opt-In EMail.com, offers free email accounts. (

corrected Dec. 2

)

A Dec. 1 James J. Cramer column,

Betting on New Businesses, incorrectly indicated that

barnesandnoble.com

(BNBN:Nasdaq) announced a stock buyback on Nov. 30. In fact,

Barnes & Noble

(BKS:NYSE) announced the buyback. (

corrected Dec. 1

)

A Nov. 29 story,

Some WTO Protesters Shouting Too Loudly to Be Heard, mistakenly reported the name of the U.S. steelworkers' labor union as the United Steel Workers Association. The correct name is the

United Steel Workers of America

. (

corrected Nov. 30

)

A Nov. 29 story,

Alta Vista to Acquire Raging Bull in Stock Deal, mistakenly reported that

Raging Bull's

message boards get 5 million posts a day. The company says its boards actually receive around 35,000 messages per day. (

corrected Nov. 30

)

A Nov. 26 story,

DLJdirect Steps It Up in Online Bond-Trading Business, incorrectly said that

Morgan Stanley Dean Witter

(MWD:NYSE) displays both the bid and ask prices for corporate bonds. In fact, it does not. (

corrected Nov. 30

)

A Nov. 26 story,

Net, Schmet: Shoppers Flock to Bricks-and-Mortar Stores, misspelled the name of a

Thomas Weisel Partners

analyst as Chris Broom. The correct spelling is Chris Vroom. (

corrected Nov. 29

)