The June 3 Editor's Letter, The Coming Week on TSC, incorrectly said the second quarter had ended; in fact, it ends at the end of June. ( corrected June 4)

A June 4 story,

Nanophase Technologies Falls on Outlook, incorrectly reported

Nanophase Technologies'

(NANX:Nasdaq) annual revenue estimate as $2 million to $2.5 million. It should have said the company now expects yearly revenue to fall $2 million to $2.5 million short of its previous estimate of $10 million. (

corrected June 4

)

A May 31 story,

Hatchet Job: Today's Employment Report May Hold Ugly Surprise, incorrectly said 95% of the population is employed. It should have said 95% of the labor force is employed. (

corrected June 1

)

A May 23 James J. Cramer column,

Smarter Money: A Safe Alternative to Pure Tech Funds, incorrectly stated that Barbara Marcin manages the

Gabelli Value

fund. In fact, Marcin is the manager of the

Gabelli Blue Chip Value

fund. (

corrected June 1

)

The May 31 Market Story,

Nasdaq Shakes Off Three-Day Slump, Gains 1.2%, incorrectly stated that

Robertson Stephens

downgraded

Oracle

(ORCL:Nasdaq). It did not. Analyst Eric Upin dropped his 2002 earnings per share outlook for the company, as reported. (

corrected June 1

)

The May 29 Taskmaster column,

A Market That Trades on Hope ... incorrectly stated the performance figures for

Cablevision

(CVC:NYSE) because the quote provider did not include the full impact of the

Rainbow Media Group

(RMG:NYSE) spinout. Cablevision dropped 21.6% from Feb. 8 through May 25 and 16.1% from March 2 thru May 25, not 33.4% and 28.7%, as reported. (

corrected May 31

)

A May 29 article,

LightPath Drops on Downgrade, incorrectly quoted

Wit Soundview

as saying

LightPath

(LPTH:Nasdaq) had lost a major customer. It didn't.

(corrected May 30)