March 1-7

Corrections and clarifications for the week.
Author:
Publish date:

A March 3

item incorrectly gave the last name of

autoweb.com

CEO Dean DeBiase as Tobias. (

corrected March 5

)

The March 5 story

The Ax: What If Edelstone Loses His Touch? incorrectly said that

NationsBanc Montgomery Securities

analyst Jonathan Joseph left

C.E. Unterberg Towbin

for Montgomery last year. It was analyst Claude Hazan who left Montgomery for Unterberg last year. Joseph has been at Montgomery for the past several years and has never worked at Unterberg. (

corrected March 5

)

The Feb. 19 column

Wrong! Rear Echelon Revelations: Avon Need Not Come Knocking cited a

Goldman Sachs

report as saying that it will cost 35 cents to process online an order from an

Avon

(AVP) - Get Report

sales associate. In fact, the figure cited in the report is 30 cents. (

corrected March 5

)

The March 4 morning

Bond Focus misspelled the name of Ian Shepherdson, chief U.S. economist at

High Frequency Economics

. (

corrected March 4

)

A March 3 retail story,

For Rumor Hounds, Nine West/Jones Apparel Deal Was No Surprise, transposed the stock charts for

Jones Apparel Group

(JNY)

and

Nine West Group

(NIN)

. Those charts have been corrected. (

corrected March 4

)

An item in the

Wake-Up Watchlist

in the March 3

Wake-Up Call incorrectly said

Cyberian Outpost's

(COOL)

expected fourth-quarter revenue of $33 million would be up 270% from the year-ago period. That revenue figure would be a 307% increase vs. the year-ago period. (

corrected March 3

)

The March 2

Fund Forum should have stated that the

(VGHCX) - Get Report

Vanguard Health Care fund's new redemption fee policy of a 1% charge for shares sold within five years of purchase applies only to shares purchased on or after April 19. (

corrected March 2

)

A Feb. 26

Net Notebook incorrectly said that according to

theglobe.com

(TGLO)

, 40% of its users "are from other companies." The story should have said that 40% of its users are from countries other than the U.S. (

corrected March 2

)