Publish date:

June 7-13

<I>TSC</I> corrects its mistakes.
Author:

The June 10 Under the Hood column,

Unlike Elvis, Return of Value Funds Is No Mirage, incorrectly reported that

(FEAFX) - Get First Eagle Fund of America Y Report

First Eagle fund's 1998 return was 12%. In fact, it was 21%. (

corrected June 11

)

A June 10 story,

Feel Lucky, Punk? Then Think About Buying Stocks Now, incorrectly said that Joseph Battipaglia, chairman of investment policy at

Gruntal

, is recommending

VLSI Technology

(VLSI)

. In fact, Battipaglia recommends

LSI Logic

(LSI) - Get Life Storage, Inc. Report

. (

corrected June 11

)

A June 8 story,

Even Proposed Web Expansion Can't Bring Magic Back to Disney Stock, and a June 8 James J. Cramer column,

Getting Behind Disney's Online Strategy, misspelled the name of former

Disney

(DIS) - Get Walt Disney Company Report

executive Jake Winebaum. (

corrected June 11

)

A June 8 story,

Searching for Growth in the Kmart Karma, incorrectly said that holders of a convertible security could turn their position into equity if

Kmart's

(KM)

stock traded below 15 3/4 and Kmart decided to call back the security anytime after June 15. In fact, holders of that security would likely convert if Kmart's stock traded above $15.81. (

corrected June 10

)

A June 9 James J. Cramer column,

The Net and the Tin Man, failed to note that Cramer's fund was long

Cisco

(CSCO) - Get Cisco Systems, Inc. Report

at the time of publication. (

corrected June 10

TheStreet Recommends

)

A June 9 Jim Seymour column,

BellSouth's Wrongheaded Qwest, Part 2, failed to note that Seymour was long

AT&T

(T) - Get AT&T Inc. Report

at the time of publication. (

corrected June 10

)

The Midday Movers section of the June 9 Midday Musings,

Mixed Stock Reaction Greets Soaring Bond Yields, incorrectly credited oil and gas exploration firm

Quicksilver

(KWK)

with a second-quarter upside earnings surprise. In fact, it was sportswear company

Quiksilver

(ZQK)

that reported second-quarter earnings June 9. (

corrected June 9

)

A June 8 retail story,

Searching for Growth in the Kmart Karma, featured a graphic that contained erroneous information on sales per square foot of selling space at three retail chains. In the latest fiscal year, sales at

Wal-Mart

(WMT) - Get Walmart Inc. Report

were $343 a square foot, sales at the

Target

unit of

Dayton Hudson

(DH)

were $253 a square foot and sales at

Kmart

(KM)

were $220 a square foot. The mistaken chart, which mistakenly presented those figures as being in millions, has been corrected. (

corrected June 8

)

The June 7 column,

Land of Rising Valuation Flirts With Failed Idea, misspelled the name of the venture capital firm

Kleiner Perkins Caufield & Byers

. The third name is Caufield, not Caufiled. (

corrected June 8

)