Skip to main content

A June 23 story,

Questionable Innovation: System Hides Block Trades From the Market, misquoted Greg Rogers, head trader at


, a Philadelphia money manager, as saying, "Every desk you can name wants to take your orders and trade them eVWAP." In fact, Rogers said, "Every desk you can name wants to take your orders and trade them VWAP."

A June 29 story,

Update: Eli Lilly Jumps on Positive Trial Results, incorrectly stated that sepsis drug


is licensed from


. In fact, the drug, if approved, will only be manufactured by Lonza.

(corrected June 30)

A June 29 story,

Morningstar Conference: The Fight for Disclosure Rages On, misspelled the names of


research director John Rekenthaler and

First Eagle SoGen

Scroll to Continue

TheStreet Recommends

fund managers Jean-Marie Eveillard and Charles de Vaulx.

(corrected June 29)

A June 28 story,

Lehman's Uncommon Value List Is Uncommonly Tech-Focused, incorrectly quoted analyst Neil Herman, in a

Lehman Brothers

report, as calling

BEA Systems

(BEAS:Nasdaq) the "premiere application software company." In fact, Herman called BEA the "premiere application server software company." (

corrected June 29


A June 27 column,

Caught in the Bermuda Trading Range, incorrectly gave resistance on the

S&P 500 Index

as 1475 to 1850. The correct resistance is 1475 to 1490. (

corrected June 28


A June 26 TaskMaster column,

Institutional Investors Benefit From Broad Rally, incorrectly calculated the fees paid to M&A advisers; 0.5% of $15 billion is $75 million, not $750 million.

(corrected June 27)

A June 26 story,

Out to Lunch? Webvan/HomeGrocer Deal Doesn't Deliver All the Answers, incorrectly reported the time windows for deliveries by


(WBVN:Nasdaq) as 90 minutes and for


(HOMG:Nasdaq) as 30 minutes. In fact, it's the reverse: Ninety minutes for HomeGrocer and 30 minutes for Webvan.

(corrected June 26)

A June 22 story,

Cracking the Wall Street Research Monopoly, incorrectly reported the price of a report on


(RMBS:Nasdaq) that appeared on the

site. In fact, the report cost $5.

(corrected June 26)