A June 26 column by Lenny Dykstra,

Fuel Up on Methanex Calls, omitted that he was long the

Methanex

(MEOH) calls.

TheStreet.com

regrets the error.

(Corrected June 29)

A June 25 blog post by Tony Crescenzi titled

Higher Glut in Home Inventories contained an error. The current level of unsold homes is approximately 2 million units above normal, not about a million.

TheStreet.com

regrets the error.

(Corrected June 25)

A June 15 article,

Nymex Shares Rise, misidentified a person who, speaking anonymously, said he hadn't heard of any merger talk. He is a former

Nymex

(NMX) board member, not a current board member.

TheStreet.com

regrets the error.

(Corrected June 15)

.

A June 14 article,

Thursday's Small-Cap Winners & Losers, erroneously said that

Crystallex International's

(KRY) Las Cristinas Project in Venezuela has been cleared for construction. In fact, the environmental permit the gold miner received is the last step before getting a permit to start construction.

TheStreet.com

regrets the error.

(Corrected June 14)

A June 14 column,

Eight Tech Stocks for Trading, erroneously stated that

Amazon

(AMZN) was 8.4% overvalued at Tuesday's market close. According to the columnist, Amazon is actually 58.4% overvalued.

TheStreet.com

regrets the error.

(Corrected June 14)

A June 14 blog post by Jim Cramer titled

Why Sanofi-Aventis Must Buy Bristol-Myers contained an error. The column should have indicated that at time of publication, Cramer was long

Citigroup

(C).

TheStreet.com

regrets the error.

(Corrected June 14)

A June 11 story,

Put a Little LUV in Your Portfolio, incorrectly stated that

Southwest Airlines

(LUV:NYSE) has no unions. In fact, Southwest does have unions.

TheStreet.com

regrets the error.

(Corrected June 12)

A June 11 article,

Top Spinoff and Special Situation Stocks, contained two errors regarding

Idearc

(IAR:NYSE). The article said directors were allocated 40% of the company's shares and the company's market cap was $1 billion. In fact, the company's directors own less than 1% of the stock and the market cap is more than $4 billion.

TheStreet.com

regrets the error.

Corrected June 12.

A June 5 story,

Bloomberg Leads Dark Horses for White House,

incorrectly stated that a futures contract was betting on him to win the presidential election as an independent. In fact, the contract relates to his chances for announcing as a independent candidate.

TheStreet.com

regrets the error.

Corrected June 8

A June 7 story,

Apple, Google Connect on iPhone , incorrectly reported that

Google

(GOOG) and

Motorola

(MOT) are working on a mobile search feature that uses GPS data for location-based search results. In fact, Google has developed this feature for

Research In Motion's

(RIMM) BlackBerry 8800 when used on

Cingular's

service.

TheStreet.com

regrets the error.

Corrected June 8

A June 6 blog post by Jim Cramer titled

Stocks to Buy in This Setback contained an error. The column should have indicated that at time of publication, Cramer was long

Altria

. TheStreet.com regrets the error.

(Corrected June 8)

A June 5 story,

The Pros and Cons of Bond ETFs, incorrectly stated that bond index funds beat actively managed bond funds 11% of the time. Due to an editing error, the percentage was reversed. The story should have said that over the 10 years ended March 31, bond index funds beat actively managed bond funds 89% of the time, according to research from Morningstar.

TheStreet.com

regrets the error.

Corrected June 6

A June 4 story,

J. Crew Surge on Big Volume, incorrectly reported

Land America Financial Group's

(LFG)

board was considering a sale. In fact, investor Viking Global Performance urged the board to consider a sale, in a

Securities and Exchange Commission

filing.

TheStreet.com

regrets the error. (

Corrected June 5

)

A June 5 column,

Bed Bath & Beyond: Let It Bleed Before You Buy, incorrectly said

Bed Bath & Beyond

(BBBY) reported its worst-ever same-store sales for the recently ended quarter. In fact, the company had lower same-store sales in the first quarter of 1995.

The Street.com

regrets the error.

(Corrected June 5)