A June 30 story

Tysabri Fares Well in Crohn's Trial, incorrectly reported that four cases of a rare brain disease had been confirmed in patients who had taken Tysabri. In fact,

Biogen Idec

(BIIB:Nasdaq) says three cases have been linked to the drug.

TheStreet.com

regrets the error.

(Corrected June 30)

A June 28 story,

"Oil Moves Back Below $60," incorrectly said the inflation-adjusted price of oil in 1980 was about $62 a barrel. In fact, the correct inflation-adjusted price is $74 a barrel, according to WTRG Economics.

TheStreet.com

regrets the error. (

Corrected June 28

)

A June 21 post to Ask Our Pros,

Locking In Gains on Employee Stock Options, should have indicated that some strategies to lock in gains on employee stock options can also be prohibited by the employer company, so employees should check company policy before proceeding with any such strategy.

TheStreet.com

regrets the omission.

(Corrected June 28)

A June 27 column by James J. Cramer,

Dow Must Ditch Dragging Cyclicals, incorrectly indicated that

International Paper

(IP:NYSE) was still a member of the

Dow Jones Industrial Average

. It is no longer part of that average.

TheStreet.com

regrets the error.

(Corrected June 27)

In a June 23 column,

Stocks Wake Up to Nightmare, the name of a Morningstar analyst was misspelled. It is Michael Cumming, not Cummins.

TheStreet.com

regrets the error. (

Corrected June 24

)

A June 22 column by James J. Cramer,

Bush Buzzwords Work for the Nimble, incorrectly listed "DSS" as the ticker symbol for the company named Quantum. The correct ticker symbol is QTWW.

TheStreet.com

regrets the error.

(Corrected June 22)

A June 21 story,

Device Makers Recall and Retool, incorrectly stated that

Medtronic

(MDT:NYSE) received a warning letter from the Food and Drug Administration for failing to correct a problem in devices that were recalled earlier this year. In fact, the company received a letter from the FDA for failing to correct a problem in a facility that makes its Lifepak 12 device. The device that was subject to the recall earlier this year was the Lifepak 500 and is not related to the FDA warning letter.

TheStreet.com

regrets the error.

(Corrected June 22)

A June 21 story,

Continental Seeks Mediation, incorrectly stated

Continental Airlines

(CAL:NYSE) had 5,900 flight attendants at the end of last year. In fact, the airline had 7,900 flight attendants at the end of last year, according to the company's annual 10-K filing.

TheStreet.com

regrets the error.

(Corrected June 21)

A June 17 story,

Adobe Systems' Guidance Is Underwhelming, incorrectly stated that some programs running on Macintosh computers powered by Intel microprocessors will operate with a program that emulates Windows. In fact, the program will emulate the PowerPC.

TheStreet.com

regrets the error.

(Corrected June 20)

A June 17 story,

Paris Sizzles for Airbus, mistakenly reported that

Airbus

has signed 344 firm orders for the year to date. Airbus won't release its next firm-order tally until it has figures for all of June, and it's unclear from the company's announcements out of Paris how many of the deals were firm orders.

TheStreet.com

regrets the error.

(Corrected June 17)

A June 9 column by Helene Meisler,

Weak Holders Will Be Shaken Out, mistakenly stated that the 200-day moving average for the Dow Jones Transportation Average was 3450. In fact, it is 3550.

TheStreet.com

regrets the error.

(Corrected June 16)

A June 14 column,

Antigenics' Pipeline Looks Like a No-Go, mistakenly reported that the company is still waiting for the FDA's response to the validation package for the qualified potency assays on Oncophage that was submitted during 2004. In fact, Antigenics has "successfully concluded discussions with the FDA regarding the analytical validations for the potency tests used to release Oncophage for clinical investigation," according to a May 5 press release.

TheStreet.com

regrets the error. (

Corrected June 14

)

A June 8 story,

HealthSouth Settles With SEC, contained an incorrect ticker symbol for the company. The correct symbol is HLSH.

TheStreet.com

regrets the error.

(Corrected June 9)

A June 9 column by James J. Cramer,

Key to Denim Blues Play Is Timing, contained an error. It stated that Prudential analyst Stacy Pak released a research report titled "Denim Glut Coming for Back to School" on May 19. The report was released on May 20.

TheStreet.com

regrets the error.

(Corrected June 9)

A June 2 story,

Shareholders Flex Muscles, mistakenly reported that shareholders representing a majority of

Pulte Homes

(PHM:NYSE) shares voted in favor of requiring the company's directors to be elected by a majority of votes. In fact, a majority of shares cast were against the proposal.

TheStreet.com

regrets the error. (Corrected June 7)

A June 6 column by James J. Cramer,

Google May Surf New Wave on Estimate, contained an error. It stated that RBC's Jordan Rohan had raised his 2007 price target to $940. It should have stated that Rohan introduced 2007 earnings estimates for Google of $9.40 per share.

TheStreet.com

regrets the error.

(Corrected June 6)