A June 25 story,

In Palo Alto, Voices Raised Against Options Expensing, misidentified

Intel's

(INTC:Nasdaq) financial chief. He is Andy Bryant, not Andrew Grove.

TheStreet.com

regrets the error. (

Corrected June 29.

)

A June 28 James J. Cramer column,

Riding the Janus Twenty Coattails, mistakenly stated that the Janus Twenty fund was still open. In fact, it is closed to new investors.

The June 28 column also incorrectly implied that Janus Twenty managers were using inflows from new investors to aggressively buy the fund's holdings, thereby pumping up stock prices. That is not the case, as a June 29 column,

Janus Has Changed for the Better, makes clear.

TheStreet.com

regrets the error. (

Corrected June 29.

)

A June 25 story,

eBay Juggernaut Rolls On, misspelled TCW analyst Lisa Ketrick's last name.

TheStreet.com

regrets the error. (

Corrected June 27

)

A June 24 story,

Audit Delay Weighs on Sonus, incorrectly reported that

Sonus Networks

(SONSE:Nasdaq) got an extension beyond June 30 to file its financial reports to avoid being delisted from the

Nasdaq

. In fact, a Nasdaq panel extended the deadline to file with the

Securities and Exchange Commission

to June 30, and Sonus has requested more time.

TheStreet.com

regrets the error. (

Corrected June 24

)

A June 17 story,

Nice Guidance at Accenture, incorrectly linked gross margin shrinkage to

Accenture's

(ACN:NYSE) tax rate. Gross margin excludes the impact of taxes.

TheStreet.com

regrets the error. (

Corrected June 17

)

A June 16 story,

International Games Up on Guidance, incorrectly stated that the

Prudential Equity Group

does and seeks to do business with the companies covered in research reports. The brokerage does not have an investment banking arm.

The Street.com

regrets the error.(

Corrected June 16

)

In a June 8 Jon Markman column,

Interest Heats Up in Comfort Systems, the definition of the acronym HVAC was incorrect. It stands for heating, ventilation and air conditioning, not high-volume air conditioning.

TheStreet.com

regrets the error.

(corrected June 14)

A June 10 column,

The Nation's Worst CEOs, implied that AT&T Chief Executive David Dorman was involved in the sale of

AT&T Wireless

(AWE:NYSE) to Cingular. In fact, AT&T Wireless had been spun out from

AT&T

(T:NYSE) and was an independent company when Cingular bought it.

The Street.com

regrets the error. (

Clarified June 12

)

A June 10 story,

Bell Battle Could Get Ugly for Bush, incorrectly characterized Legg Mason analyst Mike Balhoff as predicting better pricing rules for

AT&T

(T:NYSE) and

MCI

when the Federal Communications Commission delivers new network access guidelines. In fact, Balhoff sees better terms for the Bells.

TheStreet.com

regrets the error. (

Corrected June 10

)

A June 10 column,

Could Be a Cruel Summer for Biotechs, mistakenly referred to the Jennison Health Sciences Fund as the Jennison Life Sciences Fund.

TheStreet.com

regrets the error.

(Corrected June 10)

A June 9 column,

Alkermes Could Have a Hit on Its Hands, indicated that Alkermes would reveal phase III results for its drug Nutropin in detail in Vancouver, Canada, on June 28. But the phase III results were released in December. Alkermes will present the data in detail at the June 28 meeting.

The Street.com

regrets the error. (

Clarified June 10

)

A June 9 story,

Entergy's Decision to Drop Trading Baffles Many, incorrectly attributed to Sanders Morris Harris analyst John Olson a statement that

Entergy

(ETR:NYSE) was "defensive, stonewalling and inarticulate" during a "horrible" earnings call. In fact, the comment was made by Tim O'Brien, portfolio manager of the Evergreen Utilities & Telecommunications Fund.

TheStreet.com

regrets the error. (

Corrected June 10

)

A June 7 story,

The Oracle Trial's Upside-Down World, incorrectly stated that Fidelity Information Services is a unit of the mutual fund giant. In fact, Fidelity Information Services is a subsidiary of

Fidelity National Financial

(FNF:NYSE), an insurance company.

TheStreet.com

regrets the error. (

Corrected June 8

)

A May 25 story,

Teva Pharmaceutical Up on FDA Drug OK, incorrectly reported that the drug Augmentin was made by

Merck

(MRK:NYSE). It is made by

GlaxoSmithKline

(GSK:NYSE).

The Street.com

regrets the error. (

Corrected June 8

)

A June 1 posting by Cody Willard to the Columnist Conversation,

CEO Probs All Around, incorrectly stated that the CEO of French ISP Iliad had been arrested in connection with a prostitution racket. It was the chairman who was arrested on those charges.

TheStreet.com

regrets the error. (

Corrected May 27

)