July 2009

TheStreet.com corrects its errors.
Author:
Publish date:

Due to a data error, two stories -- ETF Investors Look for Liquidity published on TheStreet.com July 22, and Bernanke's Words Are Bond Bullish, Stock Bearish, published on RealMoney.com on July 21 -- contained an incorrect net asset value premium for the Wisdom Tree Dreyfus New Zealand Dollar Fund (BNZ) . On July 21, the fund actually closed at a 0.84% discount to NAV. TheStreet.com regrets the error. (Corrected July 27)

An article and video originally published July 21,

Cloud Computing Still Pie in Sky

and

Bulls in the Cloud

, cited cloud computing research from Goldman Sachs; this research was actually conducted by Morgan Stanley.

TheStreet.com

regrets the error.

(Corrected July 23)

Two stories,

Today's Outrage: Bank of America Lowballed

and

Tepid Bids for BofA's Columbia Unit: Report

, cited unclear information about which Oppenheimer company was interested in

Bank of America's

(BAC) Columbia asset management unit.

Those two stories had referred to a report in the

Financial Times

. A spokeswoman for

OppenheimerFunds Inc.

declined to comment. The unrelated

Oppenheimer Holdings

(OPY) is not interested and has never been involved in any discussions with BofA about Columbia, according to Lou Colasuonno, managing director of FD, a communications firm representing Oppenheimer Holdings.

A story published July 1,

"Reports: Gannett to Cut More Jobs" mistakenly referred to a blog called Gannettoid.com as being the new web site of long-time

Gannett

(GCI) - Get Report

blogger Jim Hopkins, a former editor at the

USA Today

, which Gannett publishes.

This was incorrect. Hopkins has "retired" from the Gannett-watching trade and has shut down his web site. Gannettoid.com, on the other hand, is run by people unaffiliated with Hopkins.

TheStreet.com

regrets the error.

(Corrected July 14)

The July 30 story titled

American Superconductor Shares Soar

, erroneously reported that

American Superconductor

(AMSC) - Get Report

posted its first quarterly profit in the first quarter. The company actually reported its first quarterly profit in the fourth quarter of 2008.

This article was written by a staff member of TheStreet.com.