A Dec. 29 article, The Biggest Recalls of 2011, erroneously reported the number of gas-powered lawn care tools that Stihl recalled as a fire hazard. The company recalled 2.3 million plastic gas caps due to gas tank expansion from regulated fuel additives. TheStreet regrets the error. (Corrected Jan. 4)

A Jan. 19 article,

Apple Edges Toward $500B Market Cap

, misstated

Apple's

(AAPL) - Get Report

revenue relative to

HP's

(HPQ) - Get Report

. It has not surpassed HP in annual revenue.

TheStreet

regrets the error. (

Corrected Jan. 19

)

A Jan. 18 column,

What's Wrong With U.S. Airlines?

, misstated the labor classification of

Delta Air Lines

(DAL) - Get Report

flight attendants. They are nonunion.

TheStreet

regrets the error. (

Corrected Jan. 20

)

A Jan. 24 story,

EMC Reports Record Quarter Driven by Cloud Storage

, inadvertently referred to IBM in one paragraph. The corrected passage should have read: "For the coming fiscal year, EMC expects revenue of $22 billion, in line with analysts' estimate of $22.02 billion."

TheStreet

regrets the error. (

Corrected Jan. 24

)

A Jan. 27 column,

Which of These 10 Dividend Stocks Is Worth the Risk?

, incorrectly said

Windstream

(WIN) - Get Report

would need to migrate land-line customers to mobile services. Windstream does not offer mobile services to customers.

TheStreet

regrets the error. (

Corrected Jan. 27

)

A Jan. 11 column,

Romney's Opportunity in South Carolina

and Jan. 23 column,

S.C'sVerdict: Romney No Better Than Obama

misstated the name of Mitt Romney's company. Romney is affiliated with

Bain Capital

, not Bain and Company.

TheStreet

regrets the error. (

Corrected Jan. 24

)

This article was written by a staff member of TheStreet.