February 2006

<I>TheStreet.com</I> corrects its errors.
Author:
Publish date:

A Feb. 22 column by Jim Cramer,

Don't Chase Capital Goods Stocks, gave the incorrect ticker symbol for

Cummins

. The correct symbol is CMI.

TheStreet.com

regrets the error.

(Corrected Feb. 23)

A Feb. 17 article,

Hawaiian Air Moves to Keep Mesa Out, contained two errors. The article incorrectly stated that Hawaiian Airlines is privately held. In fact, the airline is the operating unit of

Hawaiian Holdings

(HA:Amex). Additionally, the article incorrectly stated that representatives of

Mesa Air Group

(MESA:Nasdaq) accessed Hawaiian Airlines' data online 60 times through a confidentiality agreement. In fact, Mesa representatives accessed the data six times.

TheStreet.com

regrets the errors.

(Corrected Feb. 21)

A Feb. 21 column by John Reese,

Jurassic Market: Large-Caps May Rule Again, misstated the size of

Home Depot's

(HD:NYSE) debt. The figure given for the debt was $2.7 million; it should have been $2.7 billion.

TheStreet.com

regrets the error.

(Corrected Feb. 21)

A Feb. 17 column by Dan Fitzpatrick,

Don't Say Ta-Ta to Tata Yet, incorrectly identified the subject of a chart. The headline for the chart of

Transportacion Marit Mex

(TTM:NYSE) incorrectly referred to it as

Tata Motors

(TMM:NYSE).

TheStreet.com

regrets the error.

(Corrected Feb. 21)

A Feb. 17 story,

Two Bond Analysts Out at Merrill, incorrectly said Brian Zinser, an analyst on

Merrill Lynch's

(MER:NYSE) fixed-income research team, left the company. In fact, Zinser left the fixed-income department but stayed with the company as a strategist in its Global Wealth Management Strategy group.

TheStreet.com

regrets the error. (

Corrected Feb. 17

.)

A Feb. 15 article,

Forest Labs Cuts Outlook, contained an error.

Forest Laboratories

(FRX:NYSE) originally said on its Web site and in a press release that extra research and development expenses would cost 37 cents a share for the fourth quarter and for the fiscal year ending March 31. In fact, the additional expenses will total 29 cents a share, Forest now says. That means Forest expects to earn 22 cents a share for the fourth quarter and $2.01 for the fiscal year.

TheStreet.com

regrets the error.

(Corrected Feb. 17.)

A Feb. 16 column by Jim Cramer,

Bears, Escape Google While You Can, incorrectly stated that Google was a $100 million stock. Google's market cap is more than $100 billion.

TheStreet.com

regrets the error.

(Corrected Feb. 16)

A Feb. 16 article,

Today's Early Winners and Losers, incorrectly stated that analysts expect

Conceptus

(CPTS:Nasdaq) to have sales of $8 million in the first quarter. In fact, on average, analysts are forecasting sales of $7.75 million for the quarter, according to a Thomson First Call survey. Also, the stock traded no lower than $14 in after-hours activity, according to

Bloomberg

data. The article originally provided an inaccurate stock quote.

TheStreet.com

regrets the errors.

(Corrected Feb. 16)

A Feb. 15 story,

The Real Story: Blister in the Sun Microsystems, incorrectly said

Sun Microsystems

(SUNW:Nasdaq) had acquired privately held Sleepycat Software.

Oracle

(ORCL:Nasdaq) acquired Sleepycat.

TheStreet.com

regrets the error.

(Corrected Feb. 15)

A Feb. 10 story,

Cramer's 'Mad Money' Recap: Cost Dialysis, incorrectly identified the Chicago Board of Trade, or CBOT, as a futures index. CBOT is a futures exchange.

TheStreet.com

regrets the error. (

Corrected Feb. 14

)

A Feb. 13 story,

Activision to Lay Off 150, incorrectly stated that Activision has a hiring freeze in place and has no plans to rehire or transfer workers affected by a layoff to new positions within the company. In fact, the company is continuing to hire workers despite the job cuts and does plan to transfer some workers to new positions. The story also suggested that Activision officials were unsure of whether the company would pay severance to laid-off workers. In fact, the company does plan to pay severance to affected workers.

TheStreet.com

regrets the errors. (

Corrected Feb. 13

)

A Feb. 13 story,

Wanna Sell a Bridge?, incorrectly said Macquarie Bank acquired the Indiana toll road last month. In fact, the bank is part of a group that has offered to acquire a lease to the road, but the offer has not been approved.

TheStreet.com

regrets the error. (

Corrected Feb. 13

)

A Feb. 8 story,

Oil Extends Its Slide, incorrectly stated that Lanny Pendill is an energy analyst at A.G. Edwards. In fact, he is an analyst at Edward Jones.

TheStreet.com

regrets the error. (

Corrected Feb. 10

)

A Feb. 7 book review,

'Confessions of a Wall Street Analyst,' mistakenly asserted that a $1.5 million pay error was settled by rewriting Dan Reingold's contract to include the extra money. In fact, the new contract didn't give the analyst a further raise.

TheStreet.com

regrets the error.

(Corrected Feb. 8)

A Feb. 6 story,

GM Yields Board Seat, incorrectly said that

General Motors

(GM:NYSE) made no change to its dividend at its board meeting. In fact, the company didn't make an announcement of a change.

TheStreet.com

regrets the error.

(Corrected Feb. 7)

A Feb. 2 story,

'RealMoney' Radio Recap: Breathing Room, incorrectly said Jim Cramer believes

Pan American Silver

(PAAS:Nasdaq) is "a chronic disappointer that issues a ton of shares and burns through a lot of money." Cramer was actually discussing

Coeur d'Alene Mines

(CDE:NYSE).

TheStreet.com

regrets the error.

(Corrected Feb. 3)