December 2006

<I>TheStreet.com</I> corrects its errors.
Author:
Publish date:

A Dec. 22 article, 20 Mutual Fund 'Mutts,' incorrectly stated that the Rice Hall James Small/Mid-Cap Portfolio (RHJMX) lost 12.16% of its value for the year, through Dec. 18. Including a $3.24 per-share capital gain not reported by our data provider, the year-to-date return should have been 10.92%. A similar error was made with the stated 7.37% decline for the Icon Healthcare Fund (ICHCX), where the year-to-date return should have been listed as 0.78%, after including the capital gain of $1.46. The funds were removed from the updated story because they no longer qualify as worst-performing for the year. TheStreet.com regrets the errors. (Corrected Dec. 22)

A Dec. 20 article,

Wednesday's Small-Cap Winners & Losers, contained erroneous information. The article stated that

Innotrac

(INOC) had received a contract to do work for

Siemens

(SI). However, Innotrac said it doesn't have a deal with Siemens, and that a press release issued Wednesday discussing the contract "was not authorized by the Company and is totally untrue."

TheStreet.com

regrets the error. (

Corrected Dec. 20

)

A Dec. 18 story,

Lilly Boosts Bid for Icos, incorrectly stated that

Icos

(ICOS) shareholders will vote on a new offer from

Eli Lilly

on Jan. 27. The correct date for the vote is Jan. 25.

TheStreet.com

regrets the error. (

Corrected Dec. 18

)

In three references -- Dec. 15's

A Wild Year for Tech and

Friday's Food for Thought and Dec. 17's

RealMoney's Best Blogs --

CBS Radio

was incorrectly referred to by its former name, Infinity. The playlists for the radio stations were inaccurately quantified as 200 songs; the actual number substantially exceeds that figure.

TheStreet.com

regrets the errors.

(Corrected Dec. 18)

A Dec. 14 story,

High Hurdles Await Airlines, misidentified the CFO of

American Airlines

(AMR). His name is Tom Horton, not Tim Horton.

TheStreet.com

regrets the error.

(Corrected Dec. 14)

A Dec. 13 story,

TheStreet.com Ratings: Three Dow 30 Favorites for 2007, incorrectly reported that the

Dow Jones Industrial Average

is beating the Russell 2000 year to date. As of Tuesday's close, the Dow was up 14.9% in 2006 vs. a gain of 17.1% for the Russell.

TheStreet.com

regrets the error.

(Corrected Dec. 13)

A Dec. 7 blog post by James Cramer titled

Oracle's Too Hot to Handle mischaracterized the content of a Lehman Brothers report on Oracle as a downgrade rather than an earnings preview.

TheStreet.com

regrets the error.

(Corrected Dec. 7)

A Dec. 6 blog post,

Sizing Up the Yahoo! Shake-Up, incorrectly implied that the COO (Dan Rosensweig, who wasn't named in the post) and media group chief Lloyd Braun were fired. The two resigned.

TheStreet.com

regrets the error.

(Corrected Dec. 7)

A Dec. 6

RealMoney

blog post titled

Looking for the Next Trade on Volume, contained an error. Nearly 200 stocks made new 52-week highs on Tuesday, Dec. 5, instead of more than 500, as the post originally indicated.

TheStreet.com

regrets the error.

(Corrected Dec. 6)

A Dec. 6 article,

Cross Over to BioMarin, incorrectly stated that

Serono

(SRA:NYSE) is being acquired by

Merck

(MRK:NYSE) of Whitehouse Station, N.J. Serono is in fact being bought by Germany's

Merck KGaA

.

TheStreet.com

regrets the error. (

Corrected Dec. 6

)