Dec. 28-Jan. 3 - TheStreet

Dec. 28-Jan. 3

Author:
Publish date:

The Dec. 31

Market Roundup incorrectly reported that Jim Herrick of

Robert W. Baird

said he'd heard there were about $33 million in buy-on-close orders for

America Online

(AOL)

. He had heard of 33 million shares' worth of such orders. (

corrected Dec. 31

)

A correction on the Dec. 31

Market Roundup misstated the name and affiliation of an analyst whose remarks on AOL were cited. He is Jim Herrick of

Robert W. Baird

, not Tracy Herrick of

Jefferies

. (

corrected Jan. 3

)

A Dec. 31

story, Weisel Poaches Former Digs for Talent, incorrectly said that commercial real estate similar to that in the former

Pacific Telesis

headquarters is going for about $2.4 million a month for 48,000 square feet. That should have read $2.4 million a year. (

corrected Dec. 31

)

A Dec. 30 article,

Tech Stock Update: Internet Sleight of Hand, incorrectly said

AOL

(AOL)

filed an intent to sell shares of

Inktomi

(INKT)

on Tuesday.

Intel

(INTC) - Get Report

had filed an intent to sell shares of Inktomi.

(corrected Dec. 30)

The Dec. 26

Tax Forum misstated the tax consequences of writing a covered call when the underlying long-term stock gets called away. In fact, when the call is exercised, you increase the amount realized on the sale of the stock by the premium you receive for the call.

A Dec. 23

column by David Simons incorrectly said that

Deutsche Bank Securities

put out a buy rating on

Zapata

(ZAP)

on July 6. In fact, Deutsche had an existing buy rating on Zapata in place on July 6, but on July 7 downgraded the stock to accumulate. (

corrected Dec. 29

)

A Dec. 29 article,

The Top 10 Bad Byes of 1998, incorrectly referred to Kennesaw Mountain State College. The institution's correct name is

Kennesaw State University

. (

corrected Dec. 29

)

Jim Seymour's Dec. 28

column incorrectly referred to

Advanced Micro Devices'

(AMD) - Get Report

K6-3 chip as the K3. (

corrected Dec. 28

)

As originally published, James Cramer's Dec. 27

piece misspelled Christie Hefner's name. (

corrected Dec. 28

)