April 2008 Corrections Page

<I>TheStreet.com</I> corrects its errors.
Author:
Publish date:

An April 29 column,

Top Five Large-Cap Stocks

, incorrectly stated that

CSX Corp.

(CSX) operates CSX World Terminals as a subsidiary. CSX sold World Terminals to Dubai Ports in February 2005.

TheStreet.com

regrets the error.

(Corrected April 30)

An April 25 article,

The Market Story

, incorrectly stated that

Western Digital

(WDC) guided below analyst estimates for the fiscal fourth quarter. In fact, the company guided for profits in a range of 77 cents to 83 cents a share. Wall Street is looking for 80 cents.

TheStreet.com

regrets the error.

(Corrected April 18)

An April 17 column,

World Food Shortage Stock Plays

, incorrectly described

Eden Biosciences

(EDEN) as a producer of the Messenger product. The micro-cap company, in fact, only markets the product through its small home and garden distribution business.

TheStreet.com

regrets the error. (

Corrected April 18

)

An April 18 article,

Honeywell Boosts Sales Forecast

, incorrectly stated that the company is a component of the

Dow Jones Industrial Average

.

Honeywell

(HON:NYSE) was removed from the Dow in February.

TheStreet.com

regrets the error. (

Corrected April 18

)

An April 17 column,

Dykstra's DITM Call: Forest Labs

, misstated the price of the

Forest Labs

(FRX) calls he was considering. He intended to say the 10 November 30 (FRXKG) calls for $7.50 or better, not the 35 calls.

In an April 15 column,

AMAG's Iron Drug Put to the Fire

, the dosing of ferumoxytol was mischaracterized. Ferumoxytol is given via two, 17-second injections, not as a single, 15-minute infusion as previously stated.

TheStreet.com

regrets the error. (

Corrected April 15

)

An April 14

RealMoney.com

Columnist Conversation post,

Notable 52-Week Highs

, incorrectly identified

Dell

(DELL) as hitting a 52-week high on April 11. The stock, in fact, hit a 52-week low that day.

TheStreet.com

regrets the error. (

Corrected April 14

)

An April 1 column,

Tuesday's Small-Cap Winners & Losers

, erronously presented

Kandi's

(KNDI) full-year 2007 revenue and full-year 2006 net income figures in billion-dollar figures; the figures are actually million-dollar amounts.

TheStreet.com

regrets the errors. (

Corrected April 1

)

This article was written by a staff member of TheStreet.com.